Retourzendingen

Welkom op onze retourenpagina! Hier vind je alle informatie die je nodig hebt om je retourzending eenvoudig en snel te regelen. Of je nu vragen hebt over het retourproces of direct je retour wil aanmelden, we helpen je graag verder.

Retourneren mag binnen de zichttermijn van 90 dagen. Hiervoor kun je de retourzending hieronder aanmelden. Retourneren vanuit Nederland en België kan eenmalig kosteloos per order. Om te retourneren dien je aan de voorwaarden te voldoen.

Let op: het is tijdelijk niet mogelijk om via DHL te retourneren!

Meld hier jouw retourzending aan

Retourzending starten

Bekijk hier de status van jouw retourzending

Status Retour

Veelgestelde vragen Retourneren

Hoe stuur ik iets terug?

Je kunt bij Agradi kosteloos (binnen Nederland) eenmalig jouw producten retourneren, binnen het zichttermijn (90 dagen). Hiervoor dien je de verzendwijze te hanteren zoals aangegeven in de voorwaarden (Agradi heeft afspraken met DPD en DHL en biedt gratis verzenden). Indien je aan de voorwaarden van retourneren voldoet, kan het pakket eenmalig kosteloos retour gezonden worden. De retourzending kan je aanmaken door te klikken op de groene button hierboven.

Hoe stuur ik iets retour met DHL?

Let op: het is tijdelijk niet mogelijk om via DHL te retourneren!

Vanuit ons ontvangt je geen retourlabel voor DHL. Je gaat hiervoor naar een bemande parcelshop, daar geef je aan dat het pakketje retour mag naar Agradi. Ons adres staat in hun systeem, deze scannen ze in op een barcode sticker. Ze hebben hiervoor zelf geen QR code of barcode nodig.

Het retourformulier dat je van ons ontvangen hebt, mag in de doos, de barcode die daar op staat is voor onze retourafdeling. Men kan géén gebruik maken van onbemande DHL pakketpunten, Homerpoints of PicNic. Vindt hier de dichtsbijzijnde DHL-servicepoint : www.dhlecommerce.nl/nl/consument/dhl-servicepoints .
DHL levert het pakket doorgaans bij ons binnen 10 werkdagen.

Hoe stuur ik iets retour met DPD?

Na het aanmelden op Retouren ontvangt je het Retourlabel in de mail. Het label plak je op de doos. Zorg ervoor dat er geen andere labels zichtbaar zijn op de doos. Vind hier de dichtstbijzijnde parcelshop: www.dpdgroup.com/nl/mydpd/parcel-shops .

DPD levert het pakket binnen 5 werkdagen.

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

De levertijd van jouw retour bij DPD kan oplopen tot 5 werkdagen, bij DHL tot 10 werkdagen. Hierna moet het pakket nog door ons verwerkt worden.

Wanneer de status in je account op gesloten staat betekent dit dat je retour momenteel wordt verwerkt. Zodra de retour is verwerkt, ontvang je een e-mail met informatie over de terugbetaling.

Check hier de status van uw retour: https://retouren.agradi.nl/

Ik heb nog geen terugbetaling ontvangen

Wanneer je bij een retour na de doorlooptijd nog geen bericht hebt ontvangen van ontvangst en/of terugbetaling, adviseren we je contact op te nemen met de klantenservice. Een terugbetaling staat binnen 2 à 3 werkdagen op je rekening.

Wanneer iets geannuleerd is uit jouw bestelling en je na deze 3 werkdagen nog geen bedrag terug hebt ontvangen, adviseren we je contact op te nemen met de klantenservice.

Waar kan ik mijn retourlabel/formulieren vinden?

Na het aanmelden van je retourzending ontvang je, wanneer gekozen voor DPD, het Retourlabel in de mail. Wanneer je hebt gekozen voor DHL ontvang je geen retourlabel, maar een formulier voor in de doos. 

Kan ik een item ruilen?

Als je een ander product wilt, bijvoorbeeld vanwege een andere maat, kun je dit eenvoudig doen door het product opnieuw te bestellen via de webshop en het eerste product te retourneren. Om technische redenen is het niet mogelijk om betalingen (of retouren) met elkaar te verrekenen.

Chat met ons

Via onze social media kanalen zijn wij ook bereikbaar om vragen te beantwoorden.

Bel ons

Bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30u tot 16:30u

Mail ons

Wij streven ernaar om alle mails binnen twee werkdagen te beantwoorden