Veel gestelde vragen

Bezorging

Waar is mijn bestelling?
Wanneer je inlogt op agradi.nl kun je zelf jouw order bekijken. Hier staat de status en de verwachte levertijd. Mocht je bestelling al verstuurd zijn, wordt deze zo spoedig mogelijk geleverd. Je order kun je met je Track & Trace code (die je via de mail ontvangt) volgen. Deze is pas in de avond van de dag van verzending actief.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling zal verzonden worden wanneer wij alles op voorraad hebben.
Wanneer alles op voorraad is en je voor 21.00 besteld, zal dat diezelfde dag nog zijn. Wanneer er artikelen met een levertijd in de bestelling zitten, wordt er eerst gewacht tot de gehele bestelling compleet is, alvorens deze te verzenden.
Na verzending hopen wij dat je deze de dag erna in ontvangst kan nemen, maar dit kunnen wij niet beloven.

Na verzending hopen wij dat je deze de dag erna in ontvangst kan nemen, maar dit kunnen wij niet beloven.

Kan ik een tijdstip van bezorgen afspreken?
Dit is voor DPD helaas niet mogelijk. Zij plannen hun eigen routes.
Voor Sanders Fritom is dit wel mogelijk. Er wordt altijd contact met u opgenomen over levermogelijkheden en bezorgtijden.
Levert Agradi ook in het weekend?
Via DPD zijn zaterdag leveringen ook mogelijk.
Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Als de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij dit voor u aanpassen, neem hiervoor contact met ons op via de mail; klantenservice@agradi.nl òf bel 085-88 88 049.
Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
Dit is helaas niet mogelijk, wij mogen op ons adres geen winkelactiviteiten voeren.
Door wie wordt de bestelling bezorgd?
Onze reguliere bestellingen worden geleverd met DPD en Chronopost
Grote of zware bestellingen zullen geleverd worden via Sanders Fritom.
Bezorging grote pakketten
Alle grotere pakketten (denk aan kruiwagens etc.) worden door speciaal geregeld vervoer geleverd. Wanneer dit het geval is, wordt je vooraf gemaild om een afspraak te maken wanneer het pakket bij je geleverd kan worden. Wanneer je bij leveringen van Sanders Fritom niet thuis blijkt te zijn wordt er van je verwacht een bijdrage te leveren in de gemaakte kosten (€25,-). Wanneer het artikel rechtstreeks vanuit een leverancier geleverd wordt, kunnen deze kosten verschillen.
Levert Agradi ook in het buitenland?
Jazeker! Vanaf agradi.nl kunnen bestellingen verstuurd worden naar Nederland en België, agradi.de verzendt naar Duitsland, Oostenrijk en Luxemburg, agradi.fr verzend naar België en Frankrijk en agradi.com heeft de mogelijkheid om te versturen naar Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Letland, Litouwen, Portugal, Slowakije, Slovenië, en Zweden.
Internationale bezorgkosten
Het is mogelijk een pakket te bezorgen in een aantal andere landen. Hiervoor gelden andere voorwaarden. De vrachtkosten zijn vastgesteld per land:
Nederland €4,99 (gratis boven €49,-)
België €5,99 (gratis boven €49,-)
Duitsland €4,99 (gratis boven €99,-)
Oostenrijk €4,99 (gratis boven €99,-)
Luxemburg €4,99 (gratis boven €99,-)
Frankrijk €5,99 (gratis boven €99,-)
Voor overige landen bekijk de volgende link: https://www.agradi.com/shipping-costs/
Voor enkele artikelen gelden verzend- en/of aflever restricties buiten Nederland, dit is aangegeven bij de omschrijving van het artikel.