Retourzendingen
Welkom op onze retourenpagina! Hier vind je alle informatie die je nodig hebt om je retourzending eenvoudig en snel te regelen. Of je nu vragen hebt over het retourproces of direct je retour wil aanmelden, we helpen je graag verder.
Retourneren mag binnen de zichttermijn van 30 dagen. Hiervoor kun je de retourzending hieronder aanmelden. Retourneren vanuit Nederland en België kan eenmalig per bestelling. Om te retourneren dien je aan de voorwaarden te voldoen. Op deze pagina vindt je uitgebreide informatie over onder andere het herroepingsrecht.
Als je een bestelling hebt geplaatst voor 01-04-2025, valt dit nog onder de oude retourvoorwaarden: mocht je onduidelijkheden ervaren met het aanmaken van je retourzending, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bekijk hier de status van jouw retourzending
Status RetourMeld hier jouw retourzending aan
Retourzending starten
Veelgestelde vragen Retourneren
Je kunt bij Agradi eenmalig jouw producten retourneren, binnen het zichttermijn van 30 dagen. De kosten voor een retourzending bedragen €2,99.
Je dient de verzendwijze voor retourneren te hanteren zoals aangegeven in de voorwaarden (Agradi heeft afspraken met DPD voor retourneren).
Je kan je retourzending aanmelden door op bovenstaande groene knop te klikken.
Na het aanmelden op Retouren ontvangt je het Retourlabel in de mail. Het label plak je op de doos. Zorg ervoor dat er geen andere labels zichtbaar zijn op de doos. Vind hier de dichtstbijzijnde parcelshop: www.dpdgroup.com/nl/mydpd/parcel-shops .
DPD levert het pakket binnen 5 werkdagen.
De levertijd van jouw retour bij DPD kan oplopen tot 5 werkdagen. Hierna moet het pakket nog door ons verwerkt worden.
Wanneer de status in je account op gesloten staat betekent dit dat je retour momenteel wordt verwerkt. Zodra de retour is verwerkt, ontvang je een e-mail met informatie over de terugbetaling.
Check hier de status van uw retour: https://retouren.agradi.nl/
Wanneer je bij een retour na de doorlooptijd nog geen bericht hebt ontvangen van ontvangst en/of terugbetaling, adviseren we je contact op te nemen met de klantenservice. Een terugbetaling staat binnen 2 à 3 werkdagen op je rekening.
Wanneer iets geannuleerd is uit jouw bestelling en je na deze 3 werkdagen nog geen bedrag terug hebt ontvangen, adviseren we je contact op te nemen met de klantenservice.
Na het aanmelden van je retourzending ontvang je het Retourlabel per mail.
Als je een ander product wilt, bijvoorbeeld vanwege een andere maat, kun je dit eenvoudig doen door het product opnieuw te bestellen via de webshop en het eerste product te retourneren. Om technische redenen is het niet mogelijk om betalingen (of retouren) met elkaar te verrekenen.
Chat met ons
Via onze social media kanalen zijn wij ook bereikbaar om vragen te beantwoorden.