Hulp bij klachten
Bij Agradi streven we naar uitstekende producten en service. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan kunt u eenvoudig een klacht indienen.
- U kunt uw klacht indienen via onze contact pagina.
- Stuur ons een e-mail op klantenservice@agradi.nl
- Neem telefonisch contact met ons op via 085-88 88 049.
U kunt zowel klachten over onze producten als over onze dienstverlening bij ons indienen.
Wij streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie te geven.
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u deze voorleggen aan:
- De Geschillencommissie Thuiswinkel: www.sgc.nl
- Het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Neem contact met ons op via de contact pagina.
Heeft u vragen over ons klachten beleid? Neem gerust contact met ons op via onze contactpagina.