Hulp bij klachten
Bij Agradi streven we naar uitstekende producten en service. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan kun je eenvoudig een klacht indienen

- Je kunt een klacht indienen via onze contact pagina.
- Stuur ons een e-mail op klantenservice@agradi.nl
- Neem telefonisch contact met ons op via 085-88 88 049.
Je kunt zowel klachten over onze producten als over onze dienstverlening bij ons indienen.
Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie te geven. Binnen uiterlijk 14 dagen ontvangt je altijd een inhoudelijke reactie.
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kun je deze voorleggen aan:
- De Geschillencommissie Thuiswinkel: www.sgc.nl
- Het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Neem contact met ons op via de contact pagina.
Heb je vragen over ons klachten beleid? Neem gerust contact met ons op via onze contactpagina.