Hulp bij klachten

Bij Agradi streven we naar uitstekende producten en service. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan kun je eenvoudig een klacht indienen

Hoe kun je een klacht indienen?
  • Je kunt een klacht indienen via onze contact pagina.
  • Stuur ons een e-mail op klantenservice@agradi.nl
  • Neem telefonisch contact met ons op via 085-88 88 049.
Wat kan je melden?

Je kunt zowel klachten over onze producten als over onze dienstverlening bij ons indienen.

Hoe snel reageren wij?

Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie te geven.

Niet tevreden met de afhandeling?

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kun je deze voorleggen aan:

Wij staan altijd open voor feedback en werken graag samen aan een passende oplossing.

Neem contact met ons op via de contact pagina.

Overige vragen?

Heb je vragen over ons klachten beleid? Neem gerust contact met ons op via onze contactpagina.