Hulp bij klachten
Bij Agradi streven we naar uitstekende producten en service. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan kun je eenvoudig een klacht indienen

- Je kunt een klacht indienen via onze contact pagina.
- Stuur ons een e-mail op klantenservice@agradi.nl
- Neem telefonisch contact met ons op via 085-88 88 049.
Je kunt zowel klachten over onze producten als over onze dienstverlening bij ons indienen.
Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie te geven.
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kun je deze voorleggen aan:
- De Geschillencommissie Thuiswinkel: www.sgc.nl
- Het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Neem contact met ons op via de contact pagina.
Heb je vragen over ons klachten beleid? Neem gerust contact met ons op via onze contactpagina.