Hulp bij klachten

Bij Agradi streven we naar uitstekende producten en service. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan kunt u eenvoudig een klacht indienen.

 

Hoe kunt u een klacht indienen?
  • U kunt uw klacht indienen via onze contact pagina.
  • Stuur ons een e-mail op klantenservice@agradi.nl
  • Neem telefonisch contact met ons op via 085-88 88 049.
Wat kunt u melden?

U kunt zowel klachten over onze producten als over onze dienstverlening bij ons indienen.

Hoe snel reageren wij?

Wij streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie te geven.

Niet tevreden met de afhandeling?

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u deze voorleggen aan:

Wij staan altijd open voor feedback en werken graag samen aan een passende oplossing.

Neem contact met ons op via de contact pagina.

Overige vragen?

Heeft u vragen over ons klachten beleid? Neem gerust contact met ons op via onze contactpagina.