Veel gestelde vragen

Lopende bestellingen

Kan ik producten toevoegen aan mijn bestelling?
Wil je nog iets extra's toevoegen aan je bestelling? Dat kan! Zolang je bestelling nog niet is verzonden, heb je de mogelijkheid om producten toe te voegen. Neem eenvoudig contact op met onze klantenservice en geef je ordernummer en het gewenste product door. Wij passen je bestelling graag voor je aan.
Helaas is het niet mogelijk om Afterpay/Riverty orders aan te passen.
Kan mijn bestelling gesplitst worden?

Je kunt ervoor kiezen een bestelling die een langere levertijd heeft gekregen dan op moment van bestellen, alvast gedeeltelijk te laten versturen. Dit zonder meerkosten vanaf een bestelbedrag van €99,-. Je kunt er ook voor kiezen om een alternatief product voor het niet voorradige product aan ons kenbaar te maken waardoor wij je bestelling spoediger kunnen toezenden. Hieraan zit wel de voorwaarde dat het bedrag niet hoger is dan het betaalde bedrag voor dit product. Wij kunnen helaas geen bijbetalingen verwerken.

Let op: Indien er betaald wordt met Riverty, kan er geen deellevering gemaakt worden.

Kan ik (nog iets uit) mijn bestelling annuleren?
Dat kan inderdaad. Hiervoor kunt het beste telefonisch contact met ons opnemen via +31 85-88 88 049
Kan ik mijn bestelling samenvoegen met een lopende order?
Het is helaas logistiek gezien niet mogelijk om bestellingen samen te voegen.
Kan ik mijn adres nog wijzigen?
Is uw bestelling al verzonden, maar nog niet geleverd, dan kunt u het adres via de mail die u ontvangt van DPD over de levering alsnog wijzigen.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling zal verzonden worden wanneer wij alles op voorraad hebben.
Wanneer alles op voorraad is en je voor 21.00 besteld, zal dat diezelfde dag nog zijn. Wanneer er artikelen met een levertijd in de bestelling zitten, wordt er eerst gewacht tot de gehele bestelling compleet is, alvorens deze te verzenden.
Na verzending hopen wij dat je deze de dag erna in ontvangst kan nemen, maar dit kunnen wij niet beloven.
Deelleveringen
Je kunt ervoor kiezen een bestelling die een langere levertijd heeft gekregen dan op moment van bestellen, alvast gedeeltelijk te laten versturen. Dit zonder meerkosten vanaf een bestelbedrag van €99,-. Je kunt er ook voor kiezen om een alternatief product voor het niet voorradige product aan ons kenbaar te maken waardoor wij je bestelling spoediger kunnen toezenden. Hieraan zit wel de voorwaarde dat het bedrag niet hoger is dan het betaalde bedrag voor dit product. Wij kunnen helaas geen bijbetalingen verwerken.
Let op: Indien er betaald wordt met Riverty, kan er geen deellevering gemaakt worden.