Pakket niet geaccepteerd

Pakketten die niet bezorgd kunnen worden, door de ontvanger geweigerd, of niet binnen 7 dagen worden opgehaald bij een Parcelshop, worden retour gestuurd naar Agradi. Voor deze wijze van retour sturen rekent Agradi € 12,50 extra retourkosten. Indien het pakket op normale wijze wordt ontvangen en vervolgens retour wordt verstuurd zijn de reguliere afspraken van toepassing.

Ruilingen en/of teruggaven die niet binnen 90 dagen na levering worden aangemeld en aansluitend binnen 14 dagen worden opgestuurd, worden niet geaccepteerd en verwerkt;

Artikelen die door het niet degelijk verpakken van jouw retourzending beschadigd zijn, worden verminderd met de schadewaarde, terugbetaald. Indien het artikel niet als nieuw verkocht kan worden kan de schade oplopen tot 100% van de aankoopwaarde;

Producten vervuild (met bijvoorbeeld dierenharen) worden beoordeeld als beschadigd. Kosten van het verwijderen van vuil (mits mogelijk zonder veel moeite, bijvoorbeeld enkele haren) worden als schade ingehouden op het retourbedrag. Wij raden aan hier rekening mee te houden bij het passen van producten (gebruik bijvoorbeeld altijd een onderdeken of bedlaken bij het passen van dekens);

In geval van gedeeltelijke retouren wordt alleen het betreffende goederenbedrag gecrediteerd, onder eventuele inhouding van schoonmaak-, vracht- of rembourskosten dan wel aankoop- of actiekortingen zoals kortingsbonnen;

Wanneer je een artikel terugstuurt omdat de maat of pasvorm niet naar wens was, dan mag je de gebruikte korting alsnog gebruiken op de vervangende order met hetzelfde artikel in een andere maat. Mocht hetzelfde artikel in de gewenste maat niet beschikbaar zijn in de eerder bestelde kleur maar wel in een andere kleur is dit als uitzondering ook mogelijk. Mail direct na het plaatsen van de nieuwe order met het oude en het nieuwe ordernummer. We zullen de gebruikte korting van je eerdere order dan inzetten in je vervangende order. Het verschilbedrag boeken we (indien de order reeds betaald is) terug op je rekening.

Niet geaccepteerde goederen kunnen, na betaling van retour-/ en verzendkosten van €9,99, naar je worden teruggestuurd. Agradi draagt geen verantwoordelijkheid voor, en faciliteert geen opslag van niet geaccepteerde goederen. Wanneer wij binnen 3 maanden geen reactie ontvangen op onze berichtgeving zullen de betreffende goederen dan ook niet meer beschikbaar zijn om te worden teruggestuurd.

Indien een klacht niet binnen garantie valt na beoordeling van de leverancier, kunnen hiervoor reparatiekosten gerekend worden. Dit verschilt per klacht. Indien hiermee niet akkoord gegaan wordt, worden hiervoor onderzoek- en verzendkosten gerekend van €19,99. Na kennisgeving hiervan wordt het artikel 3 maanden bewaard. Indien wij geen betaling ontvangen op onze kennisgeving zullen de betreffende goederen dan ook na dit termijn niet meer beschikbaar zijn om te worden teruggestuurd.

Bij een annulering van een order of retour zenden van een gehele order ontvang je het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzend- en betaalkosten retour indien aan de voorwaarden is voldaan. Het is mogelijk dat door een (gedeeltelijke) retourzending het restant van de order een waarde heeft welke onder de verzendkosten vrije drempel is gekomen. De verzendkosten worden dan alsnog in rekening gebracht.