Veel gestelde vragen

Problemen met bestellingen

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, horen we dit graag binnen 48 uur van je. Je mag ons dan mailen op klantenservice@agradi.nl. Hierbij ontvangen we dan graag je ordernummer en een foto van het defecte artikel.
Er mist een artikel uit mijn bestelling?
Als er een artikel in de bestelling mist, dan horen we dit graag binnen 48 uur. Je mag ons dan mailen op klantenserivce@agradi.nl. Hierbij ontvangen we dan graag je ordernummer en een foto van je pakket.
Verkeerde order ontvangen?
Als je de verkeerde order hebt ontvangen, dan horen we dit graag binnen 48 uur. Je mag ons dan mailen op klantenservice@agradi.nl. Hierbij ontvangen we dan graag je ordernummer en een foto van het label van je pakket en van de artikelen die je ontvangen hebt.
Verkeerd artikel ontvangen?
Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, dan horen we dit graag binnen 48 uur. Je mag ons dan mailen op klantenserivce@agradi.nl. Hierbij ontvangen we dan graag je ordernummer en een foto van het verkeerd ontvangen artikel.
Ruilen?
Helaas is het momenteel niet mogelijk om artikelen bij ons te ruilen. Je mag het artikel retour sturen en een nieuw artikel bestellen via de website. Wanneer er een korting van toepassing was heb je hier nog steeds recht op, dit is alleen geldig wanneer je hetzelfde artikel in een andere maat besteld. Ook kunnen we eenmalig de verzendkosten aan je terug betalen. Hiervoor mag je ons mailen op klantenservice@agradi.nl.
Garantie?
Wanneer het artikel defect is geraakt mag je hierover contact opnemen met onze klantenservice. We ontvangen dan graag via de mail een uitleg wat er defect is aan het artikel samen met je ordernummer en een foto of filmpje van de defect. De mail mag je sturen naar klantenservice@agradi.nl.