Veel gestelde vragen
Onderwerpen
Artikelen en voorraad
Hoe vind ik een bepaald merk?
Al onze merken kun je vinden in het menu bovenaan de pagina onder het kopje "Merken".
Voorraad en levertijden
Agradi heeft meer dan 100.000+ producten in het assortiment. Door dit grote aantal kunnen wij helaas niet altijd alles op voorraad hebben.
Levertijden per product
Bij ieder product in onze webshop wordt de levertijd vermeld. Vanaf het moment dat wij na jouw bestelling jouw betaling hebben mogen ontvangen gaat de levertijd in die op dat moment actueel is. Bij uitgestelde betaalmethoden, zoals eenmalige machtiging of vooruitbetaling, kan dit afwijken. Wij reserveren geen producten tot de betaling definitief is. 'Op voorraad' betekent dat wij het artikel op dat moment uit eigen voorraad kunnen leveren. Hebben wij het product niet op voorraad, maar kunnen wij het wel voor je bij onze leverancier bestellen; dan wordt bij het product de verwachte minimale en maximale levertijd getoond. Bijvoorbeeld '2 tot 5 werkdagen' of '2 tot 10 werkdagen'. In stap 1 van de winkelwagen zie je het overzicht van de door jou bestelde producten, met daarbij nogmaals alle levertijden. Wanneer je de bestelling hebt betaald en alle artikelen zijn op voorraad (gekomen) wordt deze naar je verzonden.
Wat betekent tijdelijk niet leverbaar?
Wanneer wij een product wel in ons assortiment hebben opgenomen, maar niet geleverd kunnen worden, omdat deze tijdelijk uitverkocht is, staat er bij het product 'tijdelijk niet leverbaar'. Het product kan dan wel weer terug op voorraad komen, maar kan dit enige tijd duren. Wanneer de status 'tijdelijk niet leverbaar' aan een product is gegeven, kun je het product ook tijdelijk niet bestellen. Wel kun je je e-mailadres achterlaten bij dit artikel, je ontvangt dan een e-mail wanneer je dit artikel weer kunt bestellen.
Uitverkocht artikel
Helaas betekent uitverkocht ook echt uitverkocht. Deze producten komen niet terug in ons assortiment.
Directe leverbare producten
De voorraad wordt regelmatig geüpdatet. Deze indicatie is hierdoor voor 99% juist. Echter kan een artikel door meerdere mensen tegelijk besteld worden, waardoor deze informatie niet altijd volledig en direct bijgewerkt is. Ook kan het zijn dat bij een bestelling van meerdere aantallen, de voorraad niet toereikend is. Wanneer dit laatste het geval is, verschijnt er een pop-up waarin aangegeven wordt welk aantal wel direct leverbaar is, zodat je eventueel het aantal kan aanpassen.
Filter op levertijd
Heb je producten direct nodig? Dan kun je vooraf filteren op levertijd. Bijvoorbeeld: je hebt per direct nieuwe laarzen nodig. Kies in de productgroep laarzen bij de filter de juiste maat en daarna levertijd 'Op voorraad'. Deze producten hebben wij op voorraad in het magazijn. Let wel, veel artikelen die niet op voorraad zijn hebben wij binnen enkele dagen voorradig.