Veel gestelde vragen
Onderwerpen
Bezorging
Wanneer je inlogt op agradi.nl kun je zelf jouw order bekijken. Hier staat de status en de verwachte levertijd. Mocht je bestelling al verstuurd zijn, wordt deze zo spoedig mogelijk geleverd. Je order kun je met je Track & Trace code (die je via de mail ontvangt) volgen. Deze is pas in de avond van de dag van verzending actief.
Bij thuisbezorging doet DPD altijd twee pogingen om het thuis te berzorgen waarna je pakket naar een parcelshop gaat. Daar blijft je pakket maximaal 5 dagen liggen waarna deze retour wordt verstuurd naar Agradi.
Je bestelling zal verzonden worden wanneer wij alles op voorraad hebben.
Wanneer alles op voorraad is en je voor 21.00 besteld hebt, zal dat diezelfde dag nog zijn. Wanneer er artikelen met een levertijd in de bestelling zitten, wordt er eerst gewacht tot de gehele bestelling compleet is, alvorens deze te verzenden.
Na verzending hopen wij dat je deze de dag erna in ontvangst kan nemen, maar dit kunnen wij niet beloven.
Voor Sanders Fritom is dit wel mogelijk. Er wordt altijd contact met u opgenomen over levermogelijkheden en bezorgtijden.
Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Als de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij dit voor u aanpassen, neem hiervoor contact met ons op via de mail; klantenservice@agradi.nl òf bel 085-88 88 049.
Grote of zware bestellingen zullen geleverd worden via Sanders Fritom.
Nederland €4,99 (gratis boven €49,-)
België €5,99 (gratis boven €49,-)
Duitsland €4,99 (gratis boven €99,-)
Oostenrijk €4,99 (gratis boven €99,-)
Luxemburg €4,99 (gratis boven €99,-)
Frankrijk €5,99 (gratis boven €99,-)
Voor overige landen bekijk de volgende link: https://www.agradi.com/shipping-costs/
Voor enkele artikelen gelden verzend- en/of aflever restricties buiten Nederland, dit is aangegeven bij de omschrijving van het artikel.