Veel gestelde vragen

Bezorging

Waar is mijn bestelling?

Wanneer je inlogt op agradi.nl kun je zelf jouw order bekijken. Hier staat de status en de verwachte levertijd. Mocht je bestelling al verstuurd zijn, wordt deze zo spoedig mogelijk geleverd. Je order kun je met je Track & Trace code (die je via de mail ontvangt) volgen. Deze is pas in de avond van de dag van verzending actief.

Bij thuisbezorging doet DPD altijd twee pogingen om het thuis te berzorgen waarna je pakket naar een parcelshop gaat. Daar blijft je pakket maximaal 5 dagen liggen waarna deze retour wordt verstuurd naar Agradi.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als alle artikelen uit je bestelling op voorraad zijn, dan versturen wij je bestelling doorgaans op dezelfde werkdag.
Heb je artikelen besteld met een levertijd van een aantal werkdagen? Dan kan je bestelling niet direct verzonden worden omdat je bestelling nog niet compleet is en/of door drukte in het magazijn.
Na verzending ontvang je een track & trace per e-mail waarin je de levering van je pakket kan volgen.

Kan ik een tijdstip van bezorgen afspreken?
Dit is voor DPD helaas niet mogelijk. Zij plannen hun eigen routes.
Voor Sanders Fritom is dit wel mogelijk. Er wordt altijd contact met u opgenomen over levermogelijkheden en bezorgtijden.
Levert Agradi ook in het weekend?
Via DPD zijn zaterdag leveringen ook mogelijk.
Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Als de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij dit voor u aanpassen, neem hiervoor contact met ons op via de mail; klantenservice@agradi.nl òf bel 085-88 88 049.
Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
Dit is helaas niet mogelijk, wij mogen op ons adres geen winkelactiviteiten voeren.
Door wie wordt de bestelling bezorgd?
Onze reguliere bestellingen worden geleverd met DPD en Chronopost
Grote of zware bestellingen zullen geleverd worden via Sanders Fritom.
Bezorging grote pakketten

Alle grotere pakketten (denk aan kruiwagens etc.) worden door speciaal geregeld vervoer geleverd. Wanneer dit het geval is, wordt je vooraf gemaild om een afspraak te maken wanneer het pakket bij je geleverd kan worden. Wanneer je bij leveringen van Sanders Fritom niet thuis blijkt te zijn wordt er van je verwacht een bijdrage te leveren in de gemaakte kosten (€25,-). Wanneer het artikel rechtstreeks vanuit een leverancier geleverd wordt, kunnen deze kosten verschillen.

Aflevering van je pakket bij een DPD Parcelshop

Voor een succesvolle aflevering bij een DPD Parcelshop moet je pakket aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Maximale lengte: 100 cm

  • Maximale omvang: 250 cm (berekend als lengte + 2 x breedte + 2 x hoogte)

  • Maximaal gewicht: 20 kg

 Let op: pakketten buiten de limieten

Voldoet je pakket niet aan de bovenstaande afmetingen of het maximale gewicht? Dan kan het niet worden afgeleverd bij de Parcelshop. In dat geval zal DPD je pakket direct aanbieden op het bezorgadres van de ontvanger.

Levert Agradi ook in het buitenland?
Jazeker! Vanaf agradi.nl kunnen bestellingen verstuurd worden naar Nederland en België, agradi.de verzendt naar Duitsland, Oostenrijk en Luxemburg, agradi.fr verzend naar België en Frankrijk en agradi.com heeft de mogelijkheid om te versturen naar Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Letland, Litouwen, Portugal, Slowakije, Slovenië, en Zweden.
Internationale bezorgkosten

Het is mogelijk een pakket te bezorgen in een aantal andere landen. Hiervoor gelden andere voorwaarden. De vrachtkosten zijn vastgesteld per land:
Nederland €4,99 (gratis boven €59,-)
België €5,99 (gratis boven €59,-)
Duitsland €5,99 (gratis boven €99,-)
Oostenrijk €6,99 (gratis boven €99,-)
Luxemburg €4,99 (gratis boven €99,-)
Frankrijk €6,99 (gratis boven €99,-)
Voor overige landen bekijk de volgende link: https://www.agradi.com/shipping-costs/
Voor enkele artikelen gelden verzend- en/of aflever restricties buiten Nederland, dit is aangegeven bij de omschrijving van het artikel.